מרגש: הילד שנולד בזכות ההבטחה הגיע לומר תודה

נתי קאליש No Comments on מרגש: הילד שנולד בזכות ההבטחה הגיע לומר תודה

ביקור מרגש התרחש לאחרונה בכולל 'בית דוד' בחולון, כאשר אל מרן עמוד ההוראה הגר"י זילברשטיין שליט"א נכנס ילד בן עשר, אשר הרופאים אמרו לאמו להפיל ולהפסיק את ההריון, אך עמוד ההוראה הבטיח שהילד יוולד בריא ושלם, וכך היה, הסיפור המלא

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סיפור מיוחד שהתרחש לאחרונה בכולל 'בית דוד' בעיר חולון, בראשותו של מרן הגר"י זילברשטיין . את הסיפור חשף הרב יהונתן ענבה , מאברכי הכולל ומגיש פינות תורניות בקול חי מיוזיק, אשר סיפר כך:

"לפני כשבועיים, בכולל של מרן הרב זילברשטיין בעיר חולון הייתה המולה, ואני שואל את החברים שם "מה קרה?, מה יום מיומיים?", אמרו לי הגיע לפה ילד מיוחד שהרב כל כך שמח לראות אותו. "תספרו לי אני רוצה לדעת", קם אחד מהאברכים ואמר לי: אתה לא היית פה באותם השנים, אבל לפני אחת עשרה שנה, הגיע לפה זוג בוכים, ראש ברצפה, אין סיכוי לחיים שלהם, למה? הם נשואים כבר כמה שנים ולא זכו לילדים. הולכים לרופאים, עשו סגולות, תפילות, שום דבר לא עזר, בסופו של דבר בדרך טבעית האישה התעברה. היא נמצאת בשמירת הריון, בודקים כל דבר, חס וחלילה שלא יקרה שום דבר לרעה, העיקר שיזכו לחבוק בן בריא ושלם".

"אבל אז הגיע בשורת איוב, קורא להם אחד הפרופסורים הגדולים ואומר להם, חברים יקרים, אני מצטער לומר לכם, לפי כל הקריטריונים, לפי כל הבדיקות שעשיתי, ובדיקות נוספות, שאלתי עמיתים, הילד שלכם בטוח יהיה עם תסמונת דאון, ואני גם לא יודע באיזה רמת תפקוד, לפי מה שאני רואה הירודה ביותר, המלצה שלי – אל תמשיכי את ההריון, זו תהיה התמודדות קשה מידיי".

"האשה מסתכלת על בעלה, מה עושים, אחרי שנים של ציפייה? מה עושים, התורה גם הרי אוסרת את זה". תהתה האישה שהוכתב בהלם.

"מספר לי האברך, הם באו פה לכולל ושניהם בוכים, נכנסים לרב זילברשטיין, מרן תציל אותנו. אמר להם הרב זילברשטיין: "תשמעו, לרופא ניתנה רשות לרפאות, לא לייאש, אנחנו מאמינים בהקדוש ברוך הוא שהוא כל יכול, אני מבטיח לכם, מבטיח, שאם את תמשיכי את ההריון, הילד יוולד בריא ושלם!".

האשה שומעת את הדברים, מצד אחד מים קרים על נפש עייפה, אבל מצד שני ואם לא… לא נעים לה לומר את זה לרב, אבל הרב אמר לה: "ואני יגיד לך דבר נוסף", הרב הרגיש את החשש, "אם חלילה הילד לא ייוולד בריא כמו שאמרתי, אני מתחייב לך, אני אחתום לך, אני לוקח אותו אלי הביתה, אני אגדל אותו".

מיד כשהיא שמעה את הדברים של הרב, כל מה שאמר לה הפרופסור, מה שאבחנו בבדיקות, לא עניין אותה יותר, היא אמרה: 'אני הולכת עד הסוף'. ועברו להם חודשים, והרופאים לא מבינים מה היא עושה, והילד נולד בריא ושלם כאחד האדם.

ולפני כשבועיים הילד הגיע בגיל עשר, הוא הגיע לרב לומר לו, כבוד הרב, היום שאני כבר הולך על הרגליים ואני מבין, באתי לומר לך תודה! תודה שבזכותך אני חי, תודה ששכנעת את אמא, והוא מביא לרב תעודה של מבחן בתלמוד תורה על פרשת שבוע, והרב כולו שמח וקרן מאושר", עד כאן הסיפור המופלא כפי שסיפר הרב יהונתן ענבה.

video
play-sharp-fill


0 תגובות